Thursday, May 7, 2009

Calatorie spontanta prin Bulgaria


-monumentul din Adamclisi










-popas la intrarea in Bulgaria


-"lan" de Eoliene








-cum scrie si pe panou, Nr. 1 Church in Kaliakra



-plaja pustie, loc perfect de campat asta daca nu ti se ridica parul pe maini noaptea, este un pic cam sinistru...










-monument al naturii, nesemnalizat, pe sosea, vazut din masina trecand peste un lac, cu exclamari de genul "moaaa, ce misto!Trage pe dreapta, fa stanga-mprejur..."


-a 2-a noapte la cort/masina, peisaj super, pe undeva pe langa satul Prilep


-o Giza in lanul de Rapitza





-aproape peste tot pe unde te uiti vezi numai galben


-mormant Tracic - Kazanlak


-cetate - Velico Tarnovo

-strada in Velico Tarnovo

5 comments:

anad said...

In sfarsit... Cam putine poze .... dar frumoase!

Anonymous said...

bine mah....pai matale te cam plimbi....frumusel frumusel. O sa iti dau o replica la setul asta de poze, cand oi face si eu un tur. :D tot pe blog.

Fram said...

@anad - chiar nu e loc sa le pun pe toate 200 de poze...mai sunt si varza unele dintre ele...le-am ales pe cele mai bune, imi pare rau ca te-am dezamagit...:P

@boldeanul - ma plimb, taica, decat sa stau intre blocurile gri, mai bine in plimbari :D .Se rezolva, sefu`!

anad said...

Nu am zis ca m-ai dezamagit...... am zis doar ca-s cam putine... :P

DeepBlueSunshine said...

Foarte faine alea cu rapiţa. Mai ales cu Gâză zbur(d)ând pe acolo :))